понедельник, 31 октября 2022 г.

סליטה לא אהבה לדבר על מה שהיה עליה לעשות בעשר השנים האחרונות.

סליטה לא אהבה לדבר על מה שהיה עליה לעשות בעשר השנים האחרונות.

"אחרי זמן מה, הם אפילו לא יעסיקו אותי כמוכרת בחנות כלבו!"

חשבת על העתיד של מארי-לו? מה עם קטי? ונטשה? האם הם עדיין קיוו למצוא גברים ב"מוניקו" או במקום אחר?

"אף אחד מעולם לא התחשב בי. ואני לא אתחשב עם אף אחד!

כל כך גרוע עבור מאדאם פלורנס אם סליטה תנצח!

המאבק היה בין שלושתם, כי קודם כל היה צורך להביס את ליאון. הוא רצה להיתפס כגבר, והוא האמין שיש לו ניסיון עשיר. בעיניו, הבנות שהופיעו לעבודה במוניקו לא היו ראויות ליותר מביקור אחד או שניים שלו. לאחר מכן הוא הפסיק להתעניין בהם. הוא היה כמו מגדל בקר שמסמן את הבקר שלו במותג שלו.

אבל עכשיו חלפו שישה חודשים, והוא עדיין לא נפרד עם סליטה. ויהיה לו קשה להסביר איך היא הצליחה להשיג זאת. לפעמים עלה בדעתה שהוא מנחש מה היא רוצה.

"את יודעת, מותק," הוא הכריז לה כבר בשבוע השני, "את מנסה לשווא. אתה לא תוכל לעשות כלום. אז לפעמים לשכב איתך פעם או פעמיים זה בהחלט אפשרי, אבל לא יותר. כאן ויותר חכם ממך ניסית לתפוס אותי, אבל כלום לא יצא מזה. כדאי שתשאל את אשתי.

חודש לאחר מכן, מביט בעיניה, הוא שאל בזעם בקולו:

"תגיד לי, מה הכנסת שם לראש הקטן שלך?"

היא גיחכה בשקט.

- את האישה המרושעת ביותר והדורסנית מכל מה שהכרתי מעודי.

הוא כעס שהוא לא הבין אותה, והוא הושפל על כך שמתנגדים לו.

האם התאהבת פעם?

"זה יהיה מוזר אם אתחיל להתאהב עכשיו.

בין פירנצה לסליטה, המלחמה הייתה אכזרית וקטנונית יותר, מורכבת מדקירות קטנות ומרמה, בקושי מכוסה בחיוך. היו חודשים שסליטה גבתה כל כך הרבה קנסות של מאה פרנק, שכמעט שלא היה לה מה לקבל, ומיד מול המבקרים, המארחת, ללא היסוס, העליבה אותה.

אבל כך או כך, סליטה המשיכה להיות המאהבת של ליאון.

עכשיו פלורנס הפכה לפחד. שלשום, לאון בילה שעתיים בכיכר קומנדנטה מריה ובצאתו אמר בפעם הראשונה:

"זה יהיה יותר נוח אם תיפטר ממרי-לו ותחיה לבד.

אולי אלו רק האשליות שלה, או שאולי הוא באמת התחיל להרגיש צורך בנוכחותה המתמדת?

אבל עכשיו מאדו הופיע...

מאדו היה כאן על החוף, ליד הסוכך הכחול.

סליטה הלכה לקרואזט, שרק לפני כמה ימים רכשה את המראה הקיצי הרגיל שלה. אנשים התנהגו כיאה לנופש: נשפכו בהמוניהם מאוטובוסים, הלכו ברגל, צילמו או שכבו בבגדי ים על החול.

האם לכל אדם מהציבור הלבוש הצבעוני הזה, עם עור שרוף פחות או יותר, יש בעיות וקשיים משלו?

בכל מקרה, בדבר אחד לא היה ספק: מאדו לא הייתה במלון שלה בחברת ליאון, שסליטה כל כך פחדה ממנו.

מישהו ניגש אליה וקרא לחוף, קטי או נטשה. הם כבר לקחו אותה לחברתם, והיא התיישבה ליד האוהל במקום שסליטה תפסה בדרך כלל.

בזמן שאמו הייתה בחדרים המרוהטים, פיירו שיחק בהשגחתן של שלוש צעירות לבושות ביקיני משוחחות. שערו של הילד היה זהוב בשמש.

קטי זיהתה את סליטה והודיעה לאחרים. אין ספק שהם דיברו עליה, וקטי קראה:

- תשומת הלב! הנה היא...

הנשים לא בירכו את סליטה והעמידו פנים שלא הבחינו בה.

היא הרכיבה משקפיים כהים שהעניקו לפניה קצת נוקשות, האטה את קצבה, נראתה עומדת לשקוע בחול, ואז התיישבה באוויר עצמאי באחד הכיסאות ליד המעקה ממש מולם.

פיירו, שהבחין בה, מיהר לנטשה להודיע ​​לה:

"אתה יודע, סליטה נמצאת למעלה.

נטשה בטח אמרה:

- לעזוב אותה! אל תסתכל לכיוונה! אנחנו לא רוצים להתעסק איתה.

- למה?

- לא למה. אל תנסה להבין.

האם היא אישה רעה?

העור של מאדו היה לבן יותר מהשאר, ובמקום ביקיני, היא לבשה בגד ים קפדני לטקס.

פיירו לא נראה מרוצה מהתשובות שקיבל, ובהה בסליטה בעיניים מהבהבות מהשמש, ואז הסתובב בחוסר רצון והלך לשוטט יחף על המים.

בידיעה שצופים בהן, החלו שלוש הנשים לשחק קומדיה ולהעמיד פנים שהן לוחשות בהתלהבות כמה סודות זו לזו.

סליטה לא למדה הרבה זמן בבית הספר, אבל עדיין זוכרת שבדיוק אותו הדבר קרה בכיתות הנמוכות, כמו גם מאוחר יותר לפני ואחרי שיעורי ריקוד, עם ההבדל היחיד שבמקרים האלה אמהות התערבו, אפילו יותר מרושעות מבנותיהן.

הנשואים הטריים על ספסל סמוך החזיקו ידיים, משקיפים אל הים; הם כנראה ראו אותו בפעם הראשונה. וג'נטלמן מבוגר אחד, שישב קצת יותר רחוק, לא הסיר את עיניו מאישה שמנמנה למדי ששכבה על בטנה, מורידה את החזייה.

ההופעה של מאדו בפגישה השנייה לא הייתה מנצחת כמו הראשונה.

היא שיחזרה בערך את אותן מחוות, באותו סדר, אבל נראה היה שהיא חוזרת על שיעור מלומד, וכשהייתה אמורה לחשוף את שדיה, היא קפאה בבלבול, כאילו שכחה מה נדרש ממנה. , או פתאום הבינה את חוסר ההתאמה ואת המגונה של מה שהיא מתכוננת לעשות.

עדיין מחאו לה כפיים. היא לא חיכתה לבעלים, הרימה במהירות את בגדיה ומיהרה אל הדלת עם חלון. קצת מאוחר יותר, מסייה ליאון עלה לחדר ההלבשה שלה, ללא ספק כדי לספק תמיכה מוסרית.

ברור שהוא יבקר אותה, כפי שביקר אחרים. נותר רק לראות אם היא תצליח להחזיק אותו לבוא אליה יותר משבוע.

ליאון כעס על סליטה שהתקשרה למשטרה. הוא נזף בה למשך שארית הלילה ולא נפרד כשעזבה. אולי היא יצאה מהדירה לשווא, מה אם הוא יבוא אליה להרעיף עליה תוכחות?

שלוש הנשים המשיכו לשחק את הקומדיה, אם כי בלי הרבה התלהבות. נטשה קראה לפיירו כדי לתת לו לחמניה שזה עתה קנתה מסוחר נודד.

שלום, מדמואזל סליטה!

היא נרעדה בהפתעה, למרות שזיהתה מיד את קולו של אמיל. הוא לבש ג'ינס, חולצת כותנה ירקרקה, והחזיק בידו חבילת חוברות.

- אתה לבד?

לפני שהספיקה לענות, הוא הבחין בשאר אמני מוניקו על החוף.

"ידעתי את זה," הוא אמר.

- מה אתה יודע?

"שיעשו לך את זה. אתמול בערב החליטו לא לדבר איתך ולהעמיד פנים שאתה פשוט לא קיים.

הוא עמד עם ידו על גב כיסא פנוי.

- שב קצת.

- תודה. פחדתי להפריע לך, וחוץ מזה, אני נראה לא ייצוגי עד כאב. מארי-לו ניסתה להגן עליך.

- האם אתה בטוח?

- כן. שמעתי אותה אומרת, "אחרי הכל, זו לא אשמתה של סליטה. היא מרגישה אומללה..."

האם הבעלים לא במוניקו?

זה בטח היית אתה מתקשר בארבע בערך?

חשבתי שכן, אבל מאדאם טוסלי כבר ניתקה.

הוא נסע לניס עם מאדאם פלורנס להתייעצות עם רופא.

- היא חלתה?

- אני לא יודע. הוא התקשר לאיזה רופא לא מוכר לי כדי לתאם תור... את לא תכעס עלי, מדמואזל סליטה, אם אנצל את ההזדמנות כדי לספר לך?...

הוא היסס, נבוך בעליל, פנה אל הים והמשיך:

"... להגיד לך שאני איתך?"

"אז אתה לא חושב שעשיתי משהו מגעיל?"

זה לא בשבילי לשפוט, נכון? אני רק ילד בעיניך ומתכוון מעט. לכן, דעתי לא צפויה לעניין אותך.

- נו, מה דעתך?

שם, על החוף, הם דחפו זה את זה, צפו בחשאי בזוג המוזר שהיה אמיל וסליטה.

אל תפחד, דבר! היא התעקשה.

"אני לא מאמין שאתה תצליח עם המאסטר במה שאתה רוצה.

- ומה אני רוצה?

- המקום של המארח. כולם יודעים את זה. כולל מאדאם פלורנס.

היא סיפרה לך על זה?

"שמעתי אותה מדברת על זה עם בעלה.

– מה היא אמרה לו?

"אתה באמת רוצה שאחזור על זה?"

- כן.

"אתה באמת חושב שאי פעם אתן לזונה הזו לתפוס את מקומי בקופה!"

"ואמנת לזה?"

אמילי רק הסמיקה בתגובה. הייתה הפסקה די לא נוחה.

לאחר הפסקה, הוא נאנח וממלמל במבוכה:

כשאתה צריך אותי, אני תמיד אהיה איתך.

"אתה חושב שאצטרך אותך?"

- אני מכיר היטב את הבעלים. הייתי בן חמש עשרה כשבאתי לעבוד במוסד הזה. הוא מעמיד פנים שהוא בחור "קשוח", כמעט גנגסטר.

רק עם לודו הוא שותק, כי לודו, אתה מבין, יודע עליו הרבה. לגבי מאדאם פלורנס, היא מכירה את בעלה כרעוע. אם היא לפעמים משחררת את הרצועה, זה בגלל שהיא מבינה היטב שהוא בהחלט יחזור אליה. אפשר לשאול אותך שאלה אחת שמדאיגה אותי מאוד?

- אוקיי תשאל.

- האם אתה אוהב אותו?

היא הביטה בו בשנאה.

"תודה," הוא התעקש, "שאת לא אוהב אותו, שהוא מגעיל אותך.

כל הגברים מגעילים אותי.

- וגם אני?

אבל אתה עדיין ילד.

"גם אתה חושב כך, אני יודע את זה, אבל אתה לא מבין שאני האדם היחיד שאוהב אותך. אתה שוכב עם הבעלים. אתה שוכב עם גברים אחרים. אני לא אומר את זה כדי לפגוע בך. חלקם אפילו מתפארים בפניי אחר כך, משתפים את הפרטים...

הוא דיבר בקול נמוך, אבל בלהט.

"למה אתה ממשיך להתייחס אליי כמו ילד?" תקשיב לי! אל תסתכל עליי ככה! מה מונע ממך לעשות לי מה שאתה עושה לאחרים?

היא לא ענתה, רק משכה בכתפיה, הפתיעה והתעצבנה בו זמנית.

זה יותר מדי לבקש ממך? ואני, אתה תראה כמה אני אהיה מאושר!

- למי כבר פנית בבקשה דומה?

הוא חייך בעל כורחו בזחוח והוסיף:

"אבל יש כמה שאתה אפילו לא צריך לשאול.

- מה אתה אומר!

בטח תופתעו.

- למי אתה מתכוון? היא שאלה.

"הנה אחד מהם לא רחוק מכאן.

- הלך?

"קטי לא נחשבת, היא עושה את זה עם כולם...

– נטשה?

הוא הנהן בחיוב. חשבה סליטה. ובכן, זה כנראה מה שהיה. ובהרהור, נראה שהיא הצליחה להבין מה הניע את נטשה לפתות את אמיל.

"אני נשבע, מדמואזל סליטה, שאני מתייחס אליך אחרת לגמרי. אמרתי לך את כל זה רק כדי שתבין שאני לא בן. ואני אוהב אותך...

היא חייכה. מה עוד נשאר לה?

"נכון, תאמין לי, אם הייתי מגיע לתפקיד טוב ואם לא הייתי צריך ללכת לשירות צבאי, הייתי מתחתן איתך בלי היסוס.

- תודה.

למה אתה עונה לי ככה?

"בדיוק ככה, אמיל. לא, אני באמת מודה לך.

- משמע כן?

"אז לא.

"אבל מאיזו סיבה?"

"ללא סיבה. עכשיו תעזוב אותי.

ואז, כועס, אך לא מסוגל לוותר על התקווה, הוא מלמל:

"לפחות חמש דקות?"

- מה אתה רוצה לומר?

"הישארו ביחד חמש דקות בערך...

אמיל לא הבין למה היא קמה פתאום ויצאה בשקט. היא השאירה את בעל בריתה היחיד, שנותר לשבת, ממיין בחוסר נחת צרור של פרוספקטים ורודים.

הוא ביקש ממנה בתמימות רק חמש דקות!

היא הייתה מוכנה שמשהו יקרה, אבל למרות זאת, היא הלכה לארוחת ערב אצל ג'סטין בשעה הרגילה, רק ניסתה להגיע קצת מאוחר יותר כדי להיות האחרונה. פרנסין אכלה בבית עם בנה, ארבעת האחרים היו שם, ליד שולחן בחלק האחורי של המסדרון. מאדו תפס את המקום שבו סליטה תמיד ישבה.

כשנכנסה, ג'סטין, חשבה, נראתה נבוכה.

"אמרו לי שאתה לא בא.

זה לא משנה, ג'סטין. תשרת אותי כאן.

היא הייתה בטוחה שנטאשה השתלטה על המבצע.

ניתן היה להבחין שמאדו חש אי נוחות כאשר סליטה ישבה לבדה ליד השולחן ליד היציאה.

אין מגע בין שולחנות.

הנשים ניסו להפגין את הבוז שלהן לסליטה, לנהל שיחה עליזה ונינוחה, אבל זה היה קשה, היו הפסקות. הם נראו כמו חובבים חסרי יכולת שמשתתפים במחזה צדקה.

"ואז אמרתי לזקן הזה..." אמרה נטשה.

- ההוא עם הזקן?

"לא, השני שנכנס עם אישה בשמלה חדשה והעמיד פנים שהוא הולך" לשירותים לפגוש אותי במסדרון.

קטי התערבה:

– והוא הטריד אותי, הוא רצה שאבוא אליו לדייט.

– השבתי שאני אמן, ועל מה שהוא רוצה, אני יכול לתת כתובת מתאימה.

בכוונה או במקרה, היא פנתה לכיוון סליטה? לא היה אתגר בעיניה?

איזו כתובת נתת לו?

הוא לא רצה לקחת את זה. אולם הזקן לא הספיק להקשיב לי. מבעד לחלון הבחין שאשתו צועדת על רחבת הריקודים לעבר הדלת, ומיהר לשירותים.

חשפניות

- ג'סטין! יש לכם עוגת תותים?

"זה נגמר, מדמואזל נטשה. אבל עדיין יש לי עוגות נפוליאון.

היה קשה לאכול בלי להסתכל לכיוונם, קשה היה להסתכל עליהם בלי להסיט את מבטם. לסליטה נדמה היה שהארוחה נמשכה לנצח. בסופו של דבר, כדי להסיח את דעתה, היא ספרה בדלי סיגריות בנסורת על רצפת המסעדה ליד הבר, ואז עברה לבקבוקים שעל המדפים.

היה צורך לסבול לא רק כאן, אלא בקרוב גם במוניקו, שם היא ללא ספק תצטרך לעשות יותר גרוע. אחר הצהריים על החוף היה להם מספיק זמן לדון על הכל ולהמציא עוד אלוהים יודע איזו הונאה.

- ג'סטין! גבינה וקפה!

"בבקשה, מדמואזל.

נכנס מוכר עיתונים, וסליטה ניצלה את ההזדמנות כדי לשקוע בקריאה כל עוד היא נשארה במסעדה. היא הייתה האחרונה שיצאה, התעכבה בכוונה, בגללה איחרה בשלוש דקות, ואפילו בדלת ראתה את מאדאם פלורנס מוציאה מחברת שחורה.

ערב טוב, מאדאם פלורנס.

היא הצביעה על השעון המעורר שעל המדף. סליטה לא נתנה לה זמן לדבר.

"חמש מאות פרנק, אני יודע.

לודו אפילו הרחיב את עיניו, כי זו הייתה הפעם הראשונה ששמע את המארחת עונה בחוצפה כזו. מאדאם פלורנס התלקחה ועמדה לקרוא לסליטה, שכבר פתחה את הדלת למשרד, אבל בסופו של דבר היא הייתה מרוצה ששמה צלב ליד שמה, ואז, לאחר מחשבה, הוסיפה עוד אחד.

זו הייתה שבת, שבה בדרך כלל מגיעים מבקרים צעירים יותר והם מופיעים מוקדם. עד תשע וחצי לא קרה כלום, חוץ מזה שכולם המשיכו להתעלם מסליטה והחליפו מבטים של שותפים.

האולם היה מלא בשני שליש, וכמעט כולם רקדו.

סליטה נפלה לידיו של רופא שיניים מליל, שהגיע לקוט ד'אזור כדי להשתעשע, ורצה לארח בכל מחיר. לקראת תחילת ההופעה, עליה שאל שאלות רבות, הרופא בחר שולחן ממש בקצה רחבת הריקודים ורוקן את בקבוק השמפניה הראשון תוך עשרים דקות.

לרוע המזל, למרות שהוא אהב לרקוד, הוא לא הצליח ללמוד איך לעשות את זה.

אבל הוא היה משוכנע שהאלתורים שלו תמיד נהדרים... כל חמש דקות הוא ניגש לג'אניני והזמין מוזיקה לטעמו.

"לפחות את מרשה לעצמך להוביל," הוא אמר בסיפוק לסליטה, וכפה עליה את הצעדים הראויים ביותר. "אני לא סובלת נשים הרואות בחובתן לתת שיעורי ריקוד לג'נטלמן.

הוא לא היה מודאג מכך שהוא נגע בזוגות אחרים ודרך על רגליה של בת זוגו, שאותה השליך אחורה בחדות קיצונית מספר פעמים. להיפך, ככל שדחף את הרקדנים, כך נהנה יותר, כאילו נהנה ביריד, יושב במכונית קטנה ב"אוטודרום".

כשהרגיש את ירכיה של סליטה, הרופא התפרץ:

"זה מגוחך לחשוב שאני אראה אותך עירום באותו מקום שבו אנחנו רוקדים עכשיו. מעניין לדעת: איך זה עובד בשבילך? זה מרגש אותך?

אולם מדי פעם חש צורך לשבת לנוח מעט, והכי חשוב, כדי לשתות עוד משקה. זה איפשר לסלייט לנשום לפחות קצת.

בזמן שהיא נחה כך, היא הרגישה בבירור מכמה מבטים, חיוכים, כוסית כוסית שמשהו עומד לקרות בקרוב. והיא טרפה את מוחה, ניסתה לנחש איזו הפתעה לא נעימה הכינו לה. הם היו כאן במלוא הכוח, כמעט כולם עסוקים במבקרים. רק נטשה והילדה החדשה רקדו יחד.

- ובכן, בואו נמשיך! קרא רופא השיניים וניגב את שפתיו.

מאז שמאדאם פלורנס התבוננה בה, סליטה לא העזה לסרב ושוב מצאה את עצמה בין הרקדנים עם הפרש התזזיתי שלה. מישהו אמר לתזמורת להאיץ את קצב הרומבה בכוונה? או שג'אניני, כשראה שוב את רופא השיניים השיכור על הסט, פשוט החליט להשתעשע?

סליטה זזה בריקוד כמיטב יכולתה, בן זוגה דחף אותה ימינה, ואז שמאלה, ופתאום הרגל שלה התהפכה, בהתחלה היא אפילו לא הבינה למה. הכל התברר לה כשנפלה על ברכיה: זו נטשה, רוקדת עם הילדה החדשה.

הצליחה לחבר את אחד מנעלי העקב שלה ולקרוע את הנעל מרגלה.

באופן אינסטינקטיבי היא ניסתה לתפוס אותו, אבל היא לא יכלה לזחול זמן רב על כרעותיה בין רגליהם של הרקדנים, שבינתיים כבר זרקו את הנעל שלה רחוק.

רופא השיניים לא ממש הבין כלום ושאל אותה:

- נקעת את הרגל?

- לא. נעל שלי...


Blog recomendate


https://verygoodinfo2023.blogspot.com/

https://freebook2023my.blogspot.com/

https://israblog22.blogspot.com/

https://atlantida-show.blogspot.com/

https://freepeaplo.blogspot.com/

https://israelgirlonline.blogspot.com/

https://freeblogg2.blogspot.com/

https://myhistoryonlineblog.blogspot.com/

https://mydonationsonline.blogspot.com/

https://israelstriptisse.blogspot.com/

Комментариев нет:

Отправить комментарий

אנשים למדו את אומנות העיסוי במשך זמן רב מאוד

  אנשים למדו את אומנות העיסוי במשך זמן רב מאוד.  השימוש בשיטה יעילה זו לטיפול ומניעת מחלות שונות החל מהשלב הראשוני של התפתחות הרפואה המסורתי...